Spor

Öğrencilerimizin sağlıklı kişilik ve fiziksel gelişimlerinde spor yapmanın öneminin bilincindeyiz. Düzenli olarak spor yapan öğrenciler sportmenlik ve fair-play ruhunu yaşayarak rakibe ve kendine saygı duymayı öğrenir, inanç ve cesaret ile mücadele ruhu geliştirir. Okulumuzda oyun ve fiziki etkinlikler, Beden Eğitimi, Yüzme, Cimnastik, dans, SKS derslerimiz ve okul takımlarımız öğrencilerimize tüm hayatları boyunca sürdürebilecekleri aktif yaşam alışkanlıkları kazandırmak, bireysel ve takım olarak rekabetin kurallarını içselleştirmelerini sağlamak, sorumluluk üstlenerek zaman yönetimi, takım oyunu ve takım oluşturma, liderlik gibi beceriler kazanmalarını sağlar.

Eğitim süreci boyunca öğrencilerin gelişimleri gözlemlenir ve raporlanır. Konuların çeşitliliğine göre kontrol listeleri kullanılır. Ayrıca öz değerlendirme, akran değerlendirmesi öğrenmenin ayrılmaz parçalarıdır.

Hedeflerimiz: 
• Beden eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, beceri, tavır ve alışkanlıkları kazandırmak.
• İş birliği içinde çalışma, yardımlaşma ve sorumluluk alma, lidere uyma ve liderlik yapabilme özelliklerini geliştirmek.
• Yerinde ve çabuk karar verme becerisini geliştirmek.
• Serbest zamanı doğru biçimde kullanmayı, demokratik hayatın gerektirdiği tavır ve alışkanlıkları kazandırmak.
• Rekabeti- kazanma ve kaybetme olgusu içerisinde- başarıya taşıyabilme becerisini geliştirmek.
• Temel sağlık kuralları ve ilk yardım ile ilgili bilgi, beceri, tavır ve alışkanlıklar kazanmak.
• Ulusal bayramların anlamını ve önemini kavratmak, törenlerde görev alma olgusunu kazandırmaktır.

Anaokulu “Fiziksel Etkinliği Dersi” Programımız;

Fiziksel Etkinlik dersinin amacı; öğrencilerin temel hareket becerilerini geliştirerek öğrencinin fiziksel, motor, bilişsel, sosyal, duygusal ve dil gelişimiyle öz bakım becerilerine katkıda bulunmaktır. Böylece öğrencinin fiziksel etkinliklere yaşam boyu katılımı da sağlanabilir. Hareket etkinliği, öğrencilerin fiziksel ve motor yeterliliklerinin, algısal motor gelişimlerinin ve hareket becerilerinin (yer değiştirme, nesne kontrolü ve denge) geliştirilmesini içeren etkinliklerdir. Bu etkinlikler süresince öğrencilerin temel hareket becerileri, beden farkındalığı, motor yeterliliği (güç, koordinasyon, hız, çabukluk) ve fiziksel yeterliliği (esneklik, kuvvet, dayanıklılık) gelişir. Öğrencilerin motor gelişim düzeylerinin belirlenerek farklı etkinliklerin hazırlanıp uygulanması, kazanımlara dayalı bir eğitim programının oluşturulması önemlidir. Bizler de bu çerçevede eğitimlerimizi gerçekleştirmekteyiz.

Genel Kazanımlar:

  • Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar.
  •  Sözel yönergelere uygun olarak koşar.
  •  Belirli bir yüksekliğe çıkar.
  •  Belirli bir yüksekliğe tırmanır.
  •  Tırmanılan yükseklikten uygun şekilde iner.
  •  Belirli bir yükseklikten atlar.
  •  Belirli bir engel üzerinden sıçrayarak atlar.
  •  Araç kullanarak koordineli ve ritmik hareketler yapar.
  •  Atılan nesneleri yakalar.
  •  Nesneleri belirli bir mesafedeki hedefe atar.
  •  Küçük nesneleri toplar.
  •  El becerilerini gerektiren bazı araçları kullanır.
  •  Tek/çift ayak üzerinde olduğu yerde zıplar.
  •  Tek/çift ayakla sıçrayarak belirli bir mesafeyi dengeli bir şekilde gider.
  •  Çift ayakla ileri/geri sıçrar.

Her yaş grubunun çalışabilmesi için uygun materyallere sahip 3047 m2 gymnasium binası;

Bir yarı olimpik yüzme havuzu

Bir kapalı spor salonu; içerisinde 6 basketbol potasının yer aldığı bir basketbol sahası ve bir voleybol sahası olarak kullanılabilen

  • İki kapalı küçük çok amaçlı salon
  • Bir kapalı büyük çok amaçlı salon
  • Bir açık futbol sahası,
  • Bir açık tenis sahası
  • Bir açık basketbol ve voleybol sahası
  • Bir kapalı cimnastik salonu
  • Bir kapalı dans salonu

Sekiz soyunma odası tam donanım ile öğrencilerimizin eğitim ve öğretim için kullanılmaktadır.

2016-2017 Eğitim- Öğretim yılında okulumuzda 11 ana branş altında 30 kategoride öğrencilerimiz müsabakalara katılmış olup çeşitli derecelerde kupa ve madalyayı okulumuza  kazandırmışlardır.

BASKETBOL

VOLEYBOL

ATLETİZM

JİMNASTİK

TENİS

YÜZME

MASA TENİSİ

OKÇULUK

SATRANÇ

ORYANTRİNG

GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI

Etkinlikler

< 2017 >
Eylül
PSÇPCCP
    1
  • Bütün gün
    01-09-17-04-09-17

    Kurban Bayramı 1. Günü

2
  • Bütün gün
    02-09-17

    Kurban Bayramı 2. Günü

3
  • Bütün gün
    03-09-17

    Kurban Bayramı 3. Günü

4
  • Bütün gün
    04-09-17

    Kurban Bayramı 4. Günü

5678910
11
  • Bütün gün
    11-09-17-15-09-17

    4.Sınıflar Oryantasyon Haftası

  • 10:00 -12:00
    11-09-17

    Okul Öncesi Veli Tanışma Toplantısı – Konferans Salonu – Saat: 10.00-12.00

  • 10:00 -12:00
    11-09-17

    11-12 Eylül – Okul Öncesi Öğrenci Uyum Haftası – Saat 10.00-12.00

  • 17:45 -18:45
    11-09-17

    Konferans Salonu – 7. ve 9. Sınıf Velileri – Saat: 17.45-18.45

12
  • 10:00 -12:30
    12-09-17

    12 Eylül – Okul Öncesi Öğrenci Uyum Haftası – Saat 10.00-12.00

13
  • 10:00 -11:50
    13-09-17

    1.Sınıf Velileri – Konferans Salonu – Saat: 10.00-11.50

  • 10:00 -11:50
    13-09-17

    İlk Gün – İlkokul Tanışma ve Oryantasyon – Saat: 10.00-11.50  

14
  • 10:30 -11:30
    14-09-17

    2.3.4. Sınıf Öğrenci ve Velileri – Konferans Salonu – Saat: 10.30-11.30

  • 12:30 -13:30
    14-09-17

    5.6.7.8. Sınıf Öğrenci ve Velileri – Konferans Salonu – Saat: 12.30-13.30

151617
1819
  • Bütün gün
    19-09-17

    SKS Derslerinin Tanıtımı – Konferans Salonu- 7. Sınıf Öğrencileri

  • Bütün gün
    19-09-17

    Sınav-TED Denizli Koleji-9. Sınıf Öğrencileri

20
  • Bütün gün
    20-09-17

    Sınav-TED Denizli Koleji-5.6.7.8.9. Sınıf Öğrencileri

  • Bütün gün
    20-09-17

    SKS Derslerinin Tanıtımı-Konferans Salonu-5. ve 6. Sınıf Öğrencileri

  • Bütün gün
    20-09-17

    SKS Derslerinin Tanıtımı-Konferans Salonu-9. Sınıf Öğrencileri

21222324
2526272829
  • Bütün gün
    29-09-17

    Sınav-Derslikler-5.6.7.8. Sınıf Öğrencileri

30 

Atatürk Sözleri

  • "Bütün ümidim gençliktedir."
  • "Ey yükselen yeni nesil, istikbal sizindir. Cumhuriyet'i biz kurduk, O'nu yükseltecek ve sürdürecek sizlersiniz."
  • "Herkes ulusal görevini ve sorumluluğunu bilmeli, memleket meseleleri üzerinde o düşünceyle, düşünüp çalışmayı görev edinmelidir."