Eğitim – Öğretim Uygulamaları

804623rsz_egitimogretimuygulamalari

Öğrencilerimizin zihinsel, duygusal ve beceri gelişimlerini destekleyici her tür faaliyet ve uygulamada öğrenciyi merkeze alan bir eğitim-öğretim anlayışı benimsenmektedir. Bu anlayışa dayalı eğitim uygulamaları aşağıda sıralanmıştır:

  • Milli Eğitim Bakanlığı öğretim programlarının etkin bir şekilde uygulanması
  • Okulöncesi düzeyinde, uygulama kalitesini artırmak ve kazanımlara tam olarak ulaşmak amacıyla, TED Okulları için özel geliştirilen Uygulama Programı
  • Gerekli koşullar sağlanarak her öğrencinin farklı özellikleri ile bir birey olduğu bilincine dayalı Tam Öğrenme Modeli uygulamaları
  • Öğrencilerimizin yaşamlarında karşılaşabilecekleri problemleri derinlemesine araştırmaya ve çözmeye odaklı bir eğitim yaklaşımı olan Proje Tabanlı Öğrenme uygulamaları
  • Milli Eğitim Bakanlığı öğretim programlarına ek olarak tasarlanan destek program uygulamaları
  • Tüm sınıf düzeylerinde temel derslere yönelik hafta içi ek çalışmalar
  • Bireysel farklılıkları dikkate alarak öğrencilerin akademik başarısını arttırmaya yönelik düzenlenen etüt çalışmaları
  • Rekabete değil işbirliğine dayalı, öğrencilerimizin birlikte yaparak-yaşayarak ve paylaşarak öğrenmelerini sağlayacak eğitim-öğretim ortamları
  • Eğitim-öğretim faaliyetlerinde etkin teknoloji kullanımı
  • Değerler ve düşünme eğitimi gibi destekleyici eğitimler
  • Pozitif disipline dayalı sınıf ortamları
  • Öğrencilerin toplumsal duyarlılıklarını geliştirmeye yönelik sosyal sorumluluk projeleri

Etkinlikler

< 2017 >
Ağustos
PSÇPCCP
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
  • Bütün gün
    30-08-17

    30 Ağustos Zafer Bayramı

31
  • Bütün gün
    31-08-17

    Arefe Günü

   

Atatürk Sözleri

  • "Bütün ümidim gençliktedir."
  • "Ey yükselen yeni nesil, istikbal sizindir. Cumhuriyet'i biz kurduk, O'nu yükseltecek ve sürdürecek sizlersiniz."
  • "Herkes ulusal görevini ve sorumluluğunu bilmeli, memleket meseleleri üzerinde o düşünceyle, düşünüp çalışmayı görev edinmelidir."

Bağlantılar